★й①ヲズЗеユЗ★
й①ヲеみШスヘ-blogwasabi-

 

 
 

                    

 

為何每個人失戀後都會傷心和流淚,.?]

是因為失去了愛GE*人,,''

定還是害怕自己從此孤單一個*--??

 

 

 

 

 

    
 

2007 年 8 月 12 日  星期日 晴天

 

唉...我好似比衰神上身啊,,,,,!!!!! 感動

 

唉,,我可以話我今年GE暑假過得非常異常地黑仔同吾HAPPY,,,,,,,,,,

有冇人可以救我啊,,????

番左大陸咁多日

好似發生左好多事咁,,,,,,,

可能遲D以後都冇得番而家果個屋企了,,,,

好吾開心啊,,

仲有`我哩個暑假可能~都要過在學習裡啊,,

我表姐話要同我補MATCH////

唉,,,真是VERY VERY悲慘的人生啊+++++

PS:::朋友們我好掛住你地啊~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2007-08-12 02:57 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

人會變月會圓,,這是無法改變的定律-!?

我們能做的只是盲目接受?!

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    

 

 



ying0927
暱稱: ♣--- 大英 **←
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
咩咩頭可愛鐘鐘
公告板*
WELCOME TO MY DIARY!!
最新文章
2007-11-07
2007-11-02
2007-10-26
2007-10-22
2007-10-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
SHAN 子*
SHAN子日記
●![[蚊..日記!!*
小芳*
恩恩*日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 102
今日人氣: 4
累積人氣: 2430