★й①ヲズЗеユЗ★
й①ヲеみШスヘ-blogwasabi-

 

 
 

                    

 

為何每個人失戀後都會傷心和流淚,.?]

是因為失去了愛GE*人,,''

定還是害怕自己從此孤單一個*--??

 

 

 

 

 

    
 

2007 年 9 月 16 日  星期日 晴天

 

2007-09-16

 
 

今日訓到差吾多12點先起身,,,

真系正,,,訓得好舒服,,,舒服到吾捨得起身TIM!!

系開學以黎訓得最舒服GE一次啊,,,,,

之後就刷牙洗面,,食野,,玩電腦``

睇交響情人夢~~好睇,,,!!

睇完之後都冇咩做,,悶悶悶....

跟住我就去PINK LOVE到睇下啦...

比我睇到一下嚇到我O晒嘴GE野......

oH My gOD!!!!!!!!!!!!

所以話而家D人化妝真系勁啊~~~

化妝前同化妝後..........相差度真系嚇到你驚``

  

  

 

刊登時間︰2007-09-16 08:18 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

人會變月會圓,,這是無法改變的定律-!?

我們能做的只是盲目接受?!

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    

 

 



ying0927
暱稱: ♣--- 大英 **←
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
咩咩頭可愛鐘鐘
公告板*
WELCOME TO MY DIARY!!
最新文章
2007-11-07
2007-11-02
2007-10-26
2007-10-22
2007-10-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
SHAN 子*
SHAN子日記
●![[蚊..日記!!*
小芳*
恩恩*日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 102
今日人氣: 1
累積人氣: 2433