★й①ヲズЗеユЗ★
й①ヲеみШスヘ-blogwasabi-

 

 
 

                    

 

為何每個人失戀後都會傷心和流淚,.?]

是因為失去了愛GE*人,,''

定還是害怕自己從此孤單一個*--??

 

 

 

 

 

    
 

2007 年 9 月 11 日  星期二 晴天

 

2007-09-11

 
 

 唉,,,為什麼最近麻煩事總是衝著我來呢??怎麼沒完沒了呢?,,

什麼時候才完啊?!

什麼都要錢,,錢錢錢~唉,,,世界真現實!!

都吾知等到幾時先可以做野呢?!um....仲有16日先至可以出去做野,,,

仲有日日番到屋企又要比亞媽煩住晒,,系咁話讀書啊讀書啊,,睇書啊點點點~~

聽到人地個女考到大學就系到煩,,,又系到話人地點點點..你都吾學下人啊~~

唉,,聽到佢把聲就煩~煩到想打人!!!!!!

可能最近好多野煩定點呢?!經常情緒低落...

就變自閉婆了~!!'

  

刊登時間︰2007-09-11 05:06 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

人會變月會圓,,這是無法改變的定律-!?

我們能做的只是盲目接受?!

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    

 

 



ying0927
暱稱: ♣--- 大英 **←
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
咩咩頭可愛鐘鐘
公告板*
WELCOME TO MY DIARY!!
最新文章
2007-11-07
2007-11-02
2007-10-26
2007-10-22
2007-10-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
SHAN 子*
SHAN子日記
●![[蚊..日記!!*
小芳*
恩恩*日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 102
今日人氣: 4
累積人氣: 2423