★й①ヲズЗеユЗ★
й①ヲеみШスヘ-blogwasabi-

 

 
 

                    

 

為何每個人失戀後都會傷心和流淚,.?]

是因為失去了愛GE*人,,''

定還是害怕自己從此孤單一個*--??

 

 

 

 

 

    
 

2005 年 9 月 26 日  星期一 雨天

 

天日生日喇...""\

 

聽日就係我ge生日喇.."

不過就算係生日都冇咩特別啦
次次都係自己過~

本來我諗住話比佢聽嫁 但係又冇機會

如果佢同我講聲生日快樂我都好開心嫁喇

不過我諗佢就算知道佢都唔會有咩表示嫁啦

除非我叫佢同我講生日快樂如果唔係都唔會講

唉.......其實我連佢鍾唔鍾意我都唔知啦

雖然我係同佢一間學校但係我都係冇機會同佢講野

除非我同佢一班啦~

如果佢天日有on icq or msn ge話我一定要同佢講

 

刊登時間︰2005-09-26 11:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

人會變月會圓,,這是無法改變的定律-!?

我們能做的只是盲目接受?!

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    

 

 



ying0927
暱稱: ♣--- 大英 **←
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
咩咩頭可愛鐘鐘
公告板*
WELCOME TO MY DIARY!!
最新文章
2007-11-07
2007-11-02
2007-10-26
2007-10-22
2007-10-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
SHAN 子*
SHAN子日記
●![[蚊..日記!!*
小芳*
恩恩*日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 102
今日人氣: 1
累積人氣: 2420