今日,,,成2點半至起身`=﹏=
一起身就食飯`=\/=
跟住睇電視,,,玩電腦`悶`=333333=
到左唔記得幾多點,,,牙儀佢叫我出去`
得我地2條友`佢又話想玩啤牌`咁我地又叫D人出泥`
跟住晴,君個D泥到`我地玩喇`
玩玩下玩排球`2對2`
我同君,,,儀同晴`晴乜運動都咁勁`傻架佢`/0\
跟住佢左WIN左,,,我地要請飲野`
跟住返龜`食飯`玩電腦`-\/-
跟住9點到,,,賤魚打泥叫我出去`話儀同君都係到`
咁我咪問我的媽媽,,,點知佢唔比`
我"唉"極佢都唔比,,,咁唔比面我架`>~<
跟住同佢嘈左幾句`
死8婆泥架,,,出一陣都唔得`我都唔細架喇,,,14架喇`咁都唔比`.\_/.
分類: 未分類 |