今日返學個陣見到CANDY`我地去搵"屎忽"`
見到"屎忽"戴左眼鏡,,,可愛到爆`= =
個眼鏡仲要係有牌子TIM`
跟住又係上堂`我地上左5樓到上堂`
吐左舊"香口膠"係人地到,,,有人睇到`唔知佢會唔會報串囉`
跟住又係咁上堂喇`又到食LUNCH既時間`@@
有11個人`好多`HAPI`=\/=
返到去我地成5個沖左上廁所,,,痾"薯薯"`哈哈`排隊`好笑`>\/<
跟住打左鍾,,,我地冇出去`過左一陣我地至出`
點知一出去比D PREFECT捉左`
第一個係牙儀,第2個係牙蕉,第3個係我比人捉`跟住仲有大把人慢慢比人捉`
跟住牙"細sex"話[我地要轉堂`]個PREFECT話[咁又點!?]
咁我咪話[你夠阻我地上堂喇`]我地講左一陣又有另一個PREFECT泥左啵`
問我up乜`又話[唔好講埋曬D廢話喇`]我咪話返佢[你夠用個"肺"泥講野loo`]
跟住講左幾句唔知咩,,,佢又冇出聲喇`跟住唔知邊個講左野搞到我地全班比人罰既人笑`
當然,,,我緊係都又笑喇`跟住串我個個PREFECT同我講[你笑乜野牙!?]
我咪話[笑囉`唔比架`]佢話[唔係`咁你笑乜!?]我咪話[傻笑囉`]
跟住比佢記埋名就走`佢問我咩班`我咪話3C`淆佢牙`正一屎忽鬼`我認住你牙`.\_/.
跟住上西屎`我同牙儀係咁講返岩岩有D人好笑,,,同埋我地係頭3個比人捉個D`笑死`
又上化學個D`我地係到講鬼故`聽到牙蕉講個D,,,嚇死`>/\<
跟住我,牙儀,牙君同小麗去左球場鋤DEE個D`見到成大班基孝D人`仲要同F`SHIT!!!
跟住出左去喇`入返去個陣比隻鞋打中`我屌`><
跟住我即刻喊`真係"避到波避唔到鞋`"條友見到即刻問[梳LI`有冇事牙!?]
牙儀佢地過左泥睇下我有冇事`見到我塊面有黑色野`幫我整甩左`
我仲聽到佢地係到笑`又見到D人話[有冇穿頭牙!?]白痴架佢地`\_/
跟住玩左陣返龜loo`我同小麗走,,,CANDY CALL我`我地去左M記搵佢`
佢細佬好白痴牙`=~=
跟住返龜`到左樓下見到我學校D人,,,又見到一D我學校既文`
咪去睇下,,,睇睇下見到牙SIR`我即刻走佬`
返到屋企訓左一陣`玩電腦個D`
跟住睇"大長針"`@@
PS`你個死人卜街PREFECT,,,我認住你牙`XD=]*係話我唔好講廢話就大聲D喇`驚比人聽到牙!?
PS`仲有你牙`我都認住你牙`XD=]*好心你對鞋鬆就咪撚學人踢波喇`仲要踢甩鞋中我TIM啵`屌你媽個奶`
[同你地睇日記D人講`-0-]你地見到唔好講出去牙`得幾個知炸`多謝合作`=0=
分類: 未分類 |