| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 23 日 星期一  |
Y_Y  |
今日要考電學啦,不過之前都無溫過咁,so早上返vtc ga時候係咁係到計,做左成朝溫得少少,不過都好過無溫啦,呀sir提早半個鐘放我地去食lunch,成班人過kt食,d野都唔好食ga,下次味搞,食完去買糠食,之後去足球場溫書,作最後努力,不過都係有限,好快入ive等,去送死ga準備啦,考試模式同會考差唔多,不過d呀sir質素就差好多啦,都唔pro ga不過唔理啦,那那林開始做,睇睇下,原來都有d識做,同埋有d paper都做過,好彩今朝係到做無白廢,但係今朝做得好少,所以識做ga都係得几條,但好過唔識啦,希望合格啦,做完就出球場踢波啦,哈哈,今日無帶衫褲鞋,可惜,無計啦要返工,仲有時間就係到踢住先,今日著d衫勁唔順,就住就住來踢,好彩最後都有開齋啦,4點半就去搭車返工啦,返到去無几耐,個發溫詩又叫人教我野啦,學imation仲叫個大肥婆來教我,都几串咀,教我野時仲係咁陰我-.-變態架,教左好少野,都無咩特別,企左無几耐,條腰就累啦,撐到放工就返屋啦
|
| 刊登時間:2006-01-25 12:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 222 | »
|