藍天白雲的天空~ying
ying1022
暱稱: ~Maybe~
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-07-07
2007-07-05
台灣3
台灣~我來啦
回來
文章分類
全部 (222)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 222
留言總數: 1
今日人氣: 30
累積人氣: 1194
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天


Y_Y 鬱悶

ps:唉~又好耐無打過日記啦,就快發毛啦個日記板,呢排真係煩到癡晒肺,又懶喎,搞到成個日記板空白晒。

今日最後返學啦,返埋就唔使返LU~雖然開始放假係開心,但是係到讀左成年,念返都好似無咩學到咁,都唔知為左咩,果時做左呢個決定係咪岩呢?依家都懷疑緊,果時念住入來讀完之後,可以搵份好工再讀埋上去,但是睇番依家咁ga情況,係咪要轉行呢,況且自己點讀都是讀唔好,又無心機,念起今日放學後人地個個返屋企自己就要返ive聽補課d野,個心都淡晒,我睇人地個個都搵到份好工,而自己又見左咁多份,份份唔係呢樣又果樣,又無人請,有人請但人條件又差到死,真係仲慘過d非庸,依家睇到前途一片黑暗,念起報讀時條油子十成十都係裝個局騙我入去讀架,叫人唔好讀先,哈哈

今日返去學校時終於記得帶來note book返去啦,唔記得真係死得,返到坐左陣,跟住汁乾淨d野,跟住入房傾埋d班會錢點用左佢,食完lunch返來,我地買左打西餅同野飲比上面班d人食,其實我覺得比有做野d人食就無所謂,但是比個廢人李褔頭食,就覺得掉左佢仲好過,個條某李請佢返完咩都唔做,on下on下,幫我地搞搵工d野,問襯佢都話唔知,無佢仲好過,一講起佢把几火,差唔多放學,就用返淨左d錢去買野大家飲,之後放學就過觀塘,打左陣機就上ive,時間岩岩好無遲到^^原來返去係拎補考d野,跟住拎埋成績就返home。

ps:唔該何sir教左我咁多野~~

刊登時間:2006-07-15 12:38 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]