| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 14 日 星期五  |
Y_Y  |
ps:唉~又好耐無打過日記啦,就快發毛啦個日記板,呢排真係煩到癡晒肺,又懶喎,搞到成個日記板空白晒。
今日最後返學啦,返埋就唔使返LU~雖然開始放假係開心,但是係到讀左成年,念返都好似無咩學到咁,都唔知為左咩,果時做左呢個決定係咪岩呢?依家都懷疑緊,果時念住入來讀完之後,可以搵份好工再讀埋上去,但是睇番依家咁ga情況,係咪要轉行呢,況且自己點讀都是讀唔好,又無心機,念起今日放學後人地個個返屋企自己就要返ive聽補課d野,個心都淡晒,我睇人地個個都搵到份好工,而自己又見左咁多份,份份唔係呢樣又果樣,又無人請,有人請但人條件又差到死,真係仲慘過d非庸,依家睇到前途一片黑暗,念起報讀時條油子十成十都係裝個局騙我入去讀架,叫人唔好讀先,哈哈
今日返去學校時終於記得帶來note book返去啦,唔記得真係死得,返到坐左陣,跟住汁乾淨d野,跟住入房傾埋d班會錢點用左佢,食完lunch返來,我地買左打西餅同野飲比上面班d人食,其實我覺得比有做野d人食就無所謂,但是比個廢人李褔頭食,就覺得掉左佢仲好過,個條某李請佢返完咩都唔做,on下on下,幫我地搞搵工d野,問襯佢都話唔知,無佢仲好過,一講起佢把几火,差唔多放學,就用返淨左d錢去買野大家飲,之後放學就過觀塘,打左陣機就上ive,時間岩岩好無遲到^^原來返去係拎補考d野,跟住拎埋成績就返home。
ps:唔該何sir教左我咁多野~~
|
| 刊登時間:2006-07-15 12:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 222 | »
|