今日一番到學校......閱讀週,要睇圖書........唔想睇...我只係係到睇D圖畫
跟住睇完之後就起身啦,見到我同恩個書包之間有灘水,好似係黃色,跟住我地話係尿,哈哈

早禱時同恩係到玩,玩得好顛.......
上左幾堂,到左興趣小組,同恩一齊坐,係到整黎整去,踢黎踢去......好開心,好好笑

跟住同佢去左M記食野,食完之後,就去左巴士站
唉.....見到佢,唔打佢喇
番到屋企,有D眼訓,跟住即刻開電視,愈睇愈精神,哈哈,好彩姐,如果唔係就要向......(呢D野唔講啦)
不過可能我想向佢講掛
之後同左恩同娸傾電話.......
HAPPY |