今朝10:00 MUMMY叫左我起身,佢話爸爸叫去飲茶喎
咁我就被逼起左身喇!! 超眼訓

跟住飲完茶,我地就返左屋企,透左一陣就去做功課
作文超難作,唔想作,要作《給歷史人物的一封信》

唔知作咩人好,最後都簡左岳飛
唉....我諗到咩就寫咩,驚離題TIM 唉......不過算啦
跟住好快就到左夜晚!!!食飯果時,MUMMY話細佬有個同學個MUMMY同佢好熟
但係果個同學個MUMMY係大陸人,講野唔正!我MUMMY學佢講野,超似!哈哈

我地成家人笑到透唔到氣 我細佬仲搞野
冇端端沖沖下涼係到笑喎,我問佢做咩事,佢話諗返起MUMMY講D野.......都SHORT SHORT地既
唉......聽日可能派中測,如果冇80分,就要日日留堂..........
我寧願死左去仲好
好驚呀呀呀呀呀呀呀
好想喊呀

嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚....................
|