| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 1 日 星期六  | |
電...負離!!  |
今日...1:00就起左身...好叻呀!!
跟住..俾呀媽..點左去..幫佢買零食..
嘩...熱到死咁...
搞左n咁耐...3:00左右...揾埋譚嘉..去交埋d死人..補習..錢
跟住...去食M記...超多人喎..
搞掂晒之後...我地2個..就去左啟豐..
諗左一陣...決定左去...尾尾個間電...負離
一坐就成3粒幾鐘...
不過都幾好玩呀...譚嘉就...無無聊聊咁...佢仲要話個屎忽坐到...勁痛..
哈...不過都...多謝.你陪我呀!!
|
| 刊登時間︰2006-07-01 09:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
吉 於 2006-07-04 07:19 PM 發表:
|
網主回覆
唔好啦..
我怕醜架ma... Posted at 2006-07-05 10:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
""""今日...1:00就起左身...好叻呀!!"""""
咁都叫好叻牙????= =
|
網主回覆
哈..~
咁對比起..前個幾日...ge 3,4點
1點...已經好大進步架... Posted at 2006-07-05 10:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|