冰封世界......
飛一般的浪漫
非一般的愛情

穿越時空 沖破天地
一個值得等待的理由

這一世
你是人 我也是人

千年的情 千年的淚
我只換這一世的緣分

ying82685
暱稱: 格仔餅☆小瑩
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
提早同money姐慶祝!!
又食泰國野= =
食飯~~*
同妹子出街@@
打機~*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
~*聽下歌仔,會開心d*~
今日:2007 年 8 月 20 日  星期一 天氣:晴天


出左街

晏晝4點幾打比呀妹....之後1齊落街買野,買完之後原本諗住返屋企的,不過呀妹叫我陪佢見工,是但啦...咁就撘的去尖咀lu!!陪佢見完工,就撘mtr過返荷里活食飯....呀妹叫左個架喱豬頸肉飯,而我冇咩胃口....只係食左個碗仔翅.....食完之後就回家囉!!!~
今天起.....呀媽去左旅行,呀爸就返工...剩下自己1個= =" 有d 5慣~"~ 很寂寞的說

+寫下心情+ 2007-08-21 02:16 PM

*~朋友仔心聲~*
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



今日:2007 年 8 月 17 日  星期五 天氣:雨天


食飯~

嘩.....晨咁早就起左身= ="痴線ga....1起身見到屋企人準備出門口!!!!同d親戚去飲茶wor...咪搞我=.="飲完茶仲要去美食節,orz....= =|||
呢排咁早起身,無無聊聊咁追下套"惡作戲之吻",幾好睇咁啦....睇完之後聽下歌,上下網咁啦,玩左陣勁舞囉~不過呢幾日都矛咩人on...hei到3點幾又出廳睇電視...睇到5點幾就去左沖涼,裝身~~,搞掂之後見到豬豬on左@@"....原來佢今天放早,難怪咁早on左嚕 =] 同豬豬傾到6:30要出門口了,約左7:00食飯= =
結果遲左d d先到xddd 原來今次舅母矛返黎@@,5丁友係度食飯,我好無聊呀=﹏= 食完之後就同呀媽行左陣就回家嚕......

+寫下心情+ 2007-08-18 01:08 AM

*~朋友仔心聲~*
 [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



今日:2007 年 8 月 11 日  星期六 天氣:雨天


出左街=﹏=

今日4:30同呀媽出左街~好無聊呀>"<出1出太子就返屋企=.=仲要落緊雨囉!!!!至5中意落雨出街.....
出到太子,睇左陣野就返屋企囉~~真係1陣到唔1陣= =" 5:45就返屋企!!!出得黎果1個中多15分.....shit=﹏=返到屋企6:30~
好鬼無聊ge1日......orz~~

+寫下心情+ 2007-08-14 07:44 PM

*~朋友仔心聲~*
 [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]