冰封世界......
飛一般的浪漫
非一般的愛情

穿越時空 沖破天地
一個值得等待的理由

這一世
你是人 我也是人

千年的情 千年的淚
我只換這一世的緣分

ying82685
暱稱: 格仔餅☆小瑩
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
提早同money姐慶祝!!
又食泰國野= =
食飯~~*
同妹子出街@@
打機~*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
~*聽下歌仔,會開心d*~
今日:2007 年 8 月 2 日  星期四 天氣:晴天


出街街~

今日約左文文出街街喔!!!約左6:00係mk等,但結果我又遲到啦,卡.....到左之後打比佢又5聽我電話,等左陣打返比我啦,原來去左日經度考試喎= ="之後就過左去搵佢呢,佢報讀日本課程!!!搞到我都想讀tim....衰野~搞掂完佢d野,就行左陣...之後又去左整甲lu~~今次比另1個整,令好多,有閃石同碎粉~~xd
原來今次整得耐左,係因為7:00去到,企左1個,之後又整左1個中.....9:00先走人=0= 搞電左之後就去左禁$,之後就去左香港仔食野lu!!食完之後,過左旺中hei多陣就陪文文等巴士嚕,佢上左車之後我就行返去撘小巴回家呢 =]

+寫下心情+ 2007-08-02 10:36 PM

*~朋友仔心聲~*
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



今日:2007 年 7 月 30 日  星期一 天氣:晴天


如果想我哭~~~方皓玟

不想乞你憎
睜開眼等天光四處陰沈
來營造氣氛高聲炮轟 
下決心等你任意的嗦擺

你就似猶大
祈求罪人的心態如十誡
明明很憎你 常和她一起
心痛也不想讓你走


*如果想我哭
新歡請你給我一一的預告
愛我你沒愛都一句沒有難度
誰都不曾留住你 別太清高(別太過清高)

離開請你早
傷心一輩子來問你怎彌補
簡單的快樂都不歸於我
能令我明白到誰是錯蠢人是我*

始終不了解 
粉身碎骨多慘痛我都捱
仍然願意等奮不顧身
我至少分到被愛的一塊

你就似猶大
人云亦云揀一個隨便去擁戴
同情心不夠 才無中生有 
心痛也不想讓你走


REPEAT*

又再跟光陰競賽 談情當中總有愛
誠實待人怎麼有害 誰也可不愛


REPEAT(*)

來日再懷念你難道我其實怯懦

+寫下心情+ 2007-07-30 04:32 AM

*~朋友仔心聲~*
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



今日:2007 年 7 月 27 日  星期五 天氣:晴天


lolo的生日

今日係lolo ge生日!!!生日快樂....又大1歲嚕 xd
今日ge慶祝節目係唱k.....多人喔@@有我,cat,money,kim,袓,壽c同死仔風....當然5小得我地ge主角lolo啦!!!
原本約左7:00係apm等的~但我同lolo都係7點幾先出門口xd過到去都8:00 lu!!!上到apm去打左陣機先去green box開房!!!9:00左右就有房啦 =] 1入房怒點歌,lolo佢地就出去拎野食~~ d野食都ok ge,過左陣壽c同死仔風都黎左嚕xd 死仔風果然好死仔feel....介紹完之後又計續玩了= =" 唱多陣呀哥又黎啦~玩到11:00左右,我就出去叫人上b cake啦,呵 =] 之後玩到12:00就閃lu!!money,cat,kim同呀哥就閃返屋企囉,而我地4隻野就出左mk打機~~亦都叫左旦旦出黎喔xd 我地上左23打呢.....我同lolo打到3:30左右就閃啦~

+寫下心情+ 2007-07-29 05:48 PM

*~朋友仔心聲~*
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]