琴晚瞓左好多,但今日都係好眼瞓,,orz
早上,
哎喲,我又遲到了,對不起x十萬!!
返到去hea,
之後落去ass,
好無聊,冇announcement又要我地落去..
就黎又check校服,大家請小心!
HP,
一個二個喺度懷念小學,
懷念乜懷念囉,做咩無端端講牛蛙喎,
搞到人地又諗起D傷心事.
MATHS,
大半堂都係喺度做數,
+勁俾ELLA串,,>3<
IS,
救命呀,點解我IS堂一睇ETV就會瞓教架,
重有D唔明,誰來救救我!
RECESS,
唔記得.
ENG,屌!
IH,
好一堂IH,太美妙喇!
LUNCH,
點解你咁緊張佢?!
BACK HOME.
返到去,
撈屎同邵融姐又發作,
性騷擾呀~~
CHIS,
好Q眼瞓,
哈哈哈!我第一次默書滿分呀!!哈哈哈!
撈屎衰人!
pth,
楊彥金堅緊搞爛gag,搞到我醒哂..
貝貝你好野!我記住你!
chin,
學ella話齋,成堂喺度up廢話.
放學,
企喺好好門口solve niki ge problem,
hea左好耐,
青山大有進步呀!
night.
laughing哥死咗呀!!
超慘呀~~
睇到喊禁滯><
|