我成功了。
今日真係百感交集。
由於經過琴晚怒頹廢GE一晚,
我決定要好開心咁過今日。
早上=)
下雨. 今日又遲到,遲到大王.
SORRY呀,SANSAN豬豬,青山豬!
返到去=)
做IS WB,做完之後喺窗口見到細DEE,
即刻Bill出去搵佢,點知佢係黎同我講個bad news,,
原來佢今日last day,當堂想喊出黎,但一諗到喊左等陣影相就唔靚,
就即刻將d淚珠吸番入去。
當堂又好自責,
我竟然唔知佢今日last day.
點解你唔早d同我講呢.
之後緊係勁影相,影影影,,
我好唔捨得你呀~~
HP=)
撈屎同我笑到癲左,,
俾莊SIR鬧,orz,
**撈屎今日冇食藥xd
發覺我地班越來越gag,越來越癲,重越來越開心!
唔只HP,
無時無刻都搞xd
2D真開心!!
MATHS=)
用圓規畫畫畫,
OK有趣,
最囧GE係--楊SIR無端端講MK..
RECESS=)
又影相,入TOILET CALL嫲嫲.
乜你兩兄弟最後果日先帶一樣眼鏡,
搞到我氹氹轉,orz,
定係你地一早就帶same ge,係我冇發現?
himhim be happy!!
IH=)
今堂冇咩GAG,SKIP.
CHIN=)
蜜蜂的讚美,SKIP.
E&RS=)
肥黎又黎喇,,
撈屎又笑到癲左,囧,,
LUNCH=)
最慚愧GE LUNCH--最後的午餐..
撐抬腳WF 細DEE AT REDFOREST.
細DEE奉獻佢GE最後一次俾我,
我奉獻我GE第一次俾佢.
喪癲超勁爆慚愧到震震震到震癲!
我今日先知你幾時生日,
我今日先分清楚你同係呀哥,
我今日又要你靖我食飯,
你今日LAST DAY我乜都冇送俾你.
---原諒我!
我會永遠永遠MISS U,REMEMBER U,
你要返黎搵我呀~
極速食完之後返去搵大DEE影相,
返黎果時一路行一路影XD,
重喺SCHOOL用手機影~o殊~~
返到去,
影影影,影影影,
終於俾我影到張大dee+細dee ge!
喪癲超勁爆唔捨得到震震震到震癲癲癲癲癲呀!!!!!!
鈴~鈴~鈴~
打鐘xd
IS無神神要FLOAT,
勁趕.....
ENG=)
唔好提,SKIP!
放學=)
由於F.7們去左教堂,
所以同唔到佢地講最後一聲拜拜~拜拜喇!!!!
做左鴨仔團團長XD,
正確D應該係咕o臣團xd
一行n人一齊去買咕o臣,
好鐘意呢種好大班人一齊行ge感覺,
日日放學都係咁熱鬧就好喇!
之後喺canteen有梅家皓,朱自榮ge加入,
喺途中又有周晉傑同b仔ge加入,
又熱鬧d喇,超鐘意!
但係sansan豬俾人搞到唔happy,
唔好嬲,o靚妹錫番呀!
去到街市,,
we:唔該俾16個咕o臣我地呀!
老板娘囧左:冇咁多喎!
結果要訂,聽朝攞.
真係非常感謝肥佬,朱自榮,周晉傑聽朝幫我地攞d咕o臣番黎,
thx u a lot!!!!!!
買完之後又成班人浩浩蕩蕩咁走,真係[型爆]呀!!xd
今日真係怒開心,怒lucky,怒唔捨得......
我決定要開心過今日係冇錯ge!
開心ge today為我帶來左好多lucks,
有呢樣喇!果樣喇,那樣喇......
we are winners!!!!!!
|