fd子們,我回來了
終於結束了這冇電腦我5天
我的定力不差喔!
今早一起,
就仆到咁去睇我ge小豬ge幸福不滅mv,
怒帥..
睇完搞到我好有衝動睇籃球火,可惜no time
籃球火你要等我呀~~
之後就去upday番我d data
我ge data base又有所增長喇xdd
睇到某的某遍xg,
好嬲,我係最錯果個囉,受害者!
我話過,我死不讓步!
p.s 我地係4個,人地才是2個,poor guys!
之後就打久違了的qooza
打完qz之後..
由於琴晚睇完胭脂扣,
所以忽然好有衝動睇戲ge胭脂扣,
於是就走左去youtube睇睇睇
評語係-冇得同本書比..orz
之後悶悶悶..
星期六真係好鬼悶~
晚上,睇收費台的包包.nice! but個配音怒難聽,
配衰哂我暢暢依晨把聲,頂佢!
喺另一邊,播緊勁歌..orz.orz
最後我決定錄低小豬慢慢煲,
點知錄唔到囉!頂頂頂!
食完飯-無線亞視播埋哂d爛片,冇野睇,
於是玩電腦,好彩姑姑今晚不在,
but電腦都冇乜好玩,,
so,
玩無聊野again wf妹,
星期6真係怒悶呀~~
聽見
你不開心的眼 彷彿將我推到懸崖邊緣
距離就算再靠近眼前 我們一樣沒焦點
沒有你的世界 就像寒冬沒有春天依偎
少了你陪在身邊 我的四季只剩下冬天
悲傷 喜悅 回憶不斷重演 靜下來的世界
有我的思念 也有你的空虛無邊
你有沒有聽見 寂寞的聲音悄悄在蔓延
它住進我們之間 守候著我和你的永遠
你有沒有聽見 思念的呼喚傳遍每條街
就算你走的再遠 累了回頭我就在 你的身邊
|