今日好醒目咁10點起左身,
一起身就開電腦,同青山傾出街D野,
發現我同哥哥D總分,平時分,級名之,班名次係一模一切,囧囧囧
兄妹始終都係兄妹,,
之後就幫電話入歌,搞搞下,
就夠鐘換3喇,,,
~M記牌~
WAKAKA,我最早到,,
等左陣,青山,哥哥到齊就去搭K12.
點解3個人要分開3個位坐呢?!囧,
第一站)
食野,搞左好耐,最後哥哥揀左仙跡岩,
碗麵好撚大碗呀!!
哥哥你瞪唔嬴我架喇,再練下喇.
之後就周圍逛..
逛左好耐,,
本來話左唔入CD鋪,
最後都係俾小豬張靚仔POSTER吸左入去,,,,
青山勁話[買唔買得架?]XD
之後就去左圖書館幫SIS還書
I'M LOSER!竟然輸俾青山,哥哥..
之後龜速回家,,,
你這樣到底算是甚麼意思?!!!!
還意為這是個生結,坦白就可以把結打開,
但原來那是死結,如何才能打開?
我冇IQ,更加冇EQ
|