一個原本對我毫無意義既節日因為我呀妹既生日而變得特別.
今日呀妹生日,
佢一早起左身捉哂全家同佢切CAKE,
我亦都俾面佢一叫就醒,
(俾着平時既我,蛇咬都唔起身呀XD)
一起身,就沖涼洗頭扮到靚一靚咁同佢切CAKE,
食完CACKE,就俾呀媽捉左去飲[田七花旗心湯]XD
飲完湯就有致送禮物既環節XD
我送左9朵紙摺既ROSE+歌7青春碟<-THX 撈屎+撈屎媽
生日快樂呀~MY DEAREST 妹!
--------------------------------------------------------------------------
這些事,我管不到,也不想管,
但令到我親愛的朋友們不開心,我就非管不可,
我只要她們開心,不要她們流淚,
為何你不先跟我們說一下?!
結果變成這樣,是好結果嗎?!
現在不開心,改變了會開心,我全力支持,
但為何變了會更不開心,還要變?!
最重要的是妳們的感受,而不是對與錯
感情是無分對與錯!
妳們開心,就是對!
|