我想通了。
早上!
三人行,今日我冇遲到喇!叻!
返到去!
發呆&發呆....
冇撈屎ge早上顯得特別寧靜.
ass!
又唔洗落去,great!
HP!
正字game,錯左2個,不過夠贏架喇,,<--囂!
朱自榮超勁!小樂真係幸福xd
條7頭怪[[俠]]又喺後面嘈撚生哂,頂佢
PE!
跟大隊上鏡房,
見到班可愛ge同學們係咁轉呀轉...
辛苦哂你地喇!!
見到條仆街喺門口昅昅昅,真係想走埋去屌尻佢.
鼓起勇氣=成功,yo!
條7頭怪[[俠]]真係好似街市波水蓮xd
recess!
發呆.....吹水...
IS!
努力聽書,又洗出我ge摩打手xd,
冇烚眼瞓,叻!
maths!
原來唔開心+眼瞓係咁難頂架.
又由於大家好頹ge關係--做數.
lunch!
撈屎撐抬腳wf sansan豬.
thx撈屎+林慧琼帶俾我5mins ge開心.
再thx嫲嫲ge愛心腿蛋通令我將煩惱放下了25mins.
返到去繼續發呆.
chin!
默書,圈錯左d押韻字,shit!
莊sir又為我帶黎1/4堂ge開心,多謝你呀!
IH!
李明山真係gag仙呀~~
全日最開心GE MOMENT,
李SIR D GAG真係神級正呀!
再THX你帶俾我快樂GE一堂.
ENG!
再次頹做ENGLISHBUILDER.
P.S RANLING LIST果度,小樂個名同朱自榮黐埋一齊架XDD
放學!
THX青山,SANSAN豬,小樂陪我還書,
再THX SANSAN豬借我GE$1
之後去日本城諗住買咕o臣,點知冇,頂佢,
想行死我個sansan豬咩!
sansan豬,我捨不得你耶~耶~
之後同小好好生食積咁,
係咁諗住食野,
最後去左m記食雪糕,
宜家d學生真係越黎越富有..
回到家!
深呼吸..................!!!!!!!!!
|