| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| BUCY WEDNESDAY |
分類: 未分類 |
唔好亂諗野,冷靜!
BUCY WEDNESDAY
星期3真係忙到甩碌呀
#早上
今日我到先,等左陣,三人行<--押韻,哈哈
返到去吹水,,
#CYCLE ASS
AT HALL底,莊SIR分享,又係攀石故事..
#MATHS#IS
---SKIP----
#RECESS
由於今要補習,所以要做功課,把握時間玩電腦!
#RME
睇埋個星期二檔案,
都唔感動GE..
肥黎GE一句,笑到撈屎癲左,囧..
#CL
我喪癲勁爆憎FLASH到震震震到震癲!!!!!!!!!!!
做完功課睇XG,
越睇越心酸..
#LUNCH
落雨...
THX青山遮我,
青山話:[嘩,好多眼淚呀,雨是眼淚]
我心諗:如果我D眼淚都可以好似咁流哂出黎就好喇
返到去,
同ELLA玩,笑到我同撈屎仆哂街....哈哈哈......
#PTH
ELLA DPTH好勁呀~~
THX ELLA教我做WB,
睇ETV XD
轉堂又笑到仆街XD
#CHIN
派默書簿,
得95分,極度自卑,
之後發現我竟然係寫錯個[凌]字,
極度極慚愧.....
莊SIR忽然鬧人,好驚哇!
#ENG
心不在焉..
#放學
用盡千方百計為博青顏一笑,
點知都係失敗..
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 100 | »
|