| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
好開心哇!  |
分類: 未分類 |
我今日真係好開心哇!
一起身就去左飲茶,
我最愛GE沙律海鮮卷竟然得番一條,
沮喪.....
番到屋企,
家人們話打牌,,
今日手氣超好,
由頭贏到尾,
P.S我地只打了一圈XD
贏左唔少零用錢,哈哈!
之後玩電腦,
玩玩下去左睇勁舞個官網,
越睇越手痕,
就忍唔住去左DOWLAND,
但勁舞係唔支援VISTA,
所以我都預左DOWN唔到,
點知,奇蹟出現喇~
竟然得左,重要係DOWN得好快,
amazing!
DOWN到之後就含含聲問人借AC,係咁玩係咁玩,
玩左一陣就由LEVEL1升到LEVEL3喇!
超好玩呀!
玩下做HW,玩下做HW
眨眼間,就食飯喇,
DINNER,
DAD:我次次洗烏頭(A KIND OF FISH)都洗得好乾淨架,我次次都用洗潔精省佢架.
MUM:你不如話用漂白水!
ME:我個人就乾淨D,我用漒水洗GE.
DAD:咁你姐係曬冷姐,冇喇,你贏哂喇
哈哈,,XD
食完飯睇東京攻略,,
一日就咁過去喇,
今日真係超開心!
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 100 | »
|