今朝8點幾就起左身....
原因係約左撈屎&青山食早餐,
之後參加咩JA...
係食早餐ge途中,
文哥就走黎搭枱,
趕極都唔走=.=".....
去到學校,
因為我唔記得BRING TENPERATURE CARD,
所以條[看奸]叫我上OFFICE 度返,
BUT OFFICE 跟本冇開囉 SORRY!
JA::
一個字講哂--悶....
1E條死肥仔勁煩,
成日係到煩煩煩.
條哨牙粉果佬又勁煩,
足足遲放左15分鐘
LUNCH::
同撈屎o係 OK食完野就返學校溫書LA.
SCHOOL::
同撈屎溫左一陣書,
撈屎就趕我走LA,
(都唔知係咪去同大口青幽會..)<--說笑的說笑的
返到屋企又係一個字-悶.....
咁就過左一日LA.
|