嗚~~
今日個鬧鐘又叫我唔醒la
搞到遲哂大到-撈屎約我7:30,我7:45 先到 >^<
sorry 呀`撈屎.呀謙.文哥.marty 我以後唔敢架La!!!
今日中文評估好易呀~ ^^
REM 堂用左肥婆融喊ge方式+做話劇ge造詣黎preset,搞笑 ^v^
英文堂:)我地贏左個game呀-超happy-十年都未試過lu...
日文班..
勁同淘淘,樂樂傾計,
俾條友鬧左幾次,
但都係照傾<嘻嘻>
默書重勁出貓<嘻嘻>
放學同淘淘.呀ning一齊睇球,
豪子同高正都好勁呀!!!!
大勝41比9,yeah!!
返屋企果陣,
見到好耐冇見ge 陳老師&丁老師,
陳老師依然係好似碌電燈柱咁高=.="
o係啊波羅重見到野m...
聽朝JA,同撈屎&青山食早餐 GEART!
星期日同呀政去街街,正呀!
|