|
好早起左身,,,仍然未郁過一樣hw... xdd" 今日又要學琴,,,遇左比miss鬧 .w." 仆 l a 今次 .__." 朝早約左c!ndy姐出黎 .w." c0py功課 xdd" 冇惡意 -w-" 去麗城McDonald ,,, 坐左成粒鍾 .w." 好累... 重未做哂hw... 因為中d!ct 食蛋蛋 +w+" 人生第一次 -0-" 要抄5次段落ar!!!* 系McDonald買左2個大薯條 =]]" 夠食laaaa〞〞 飽死laaa〞〞 買緊第2個薯條果陣,,,,重好地地...0h sh!t .v." c!ndy姐倒瀉水ar -33-" 玩野咩.... 攪到我地2張 NR(4) 都濕哂 .w." 妖,,,牙ma成日崔我番h0me...冇哂自由 -33-" 玩野ar?!!! 番到h0me都6點lu .w." 做埋功課就可以d!nner =]]" 重有2日生日既{敏} .w." 囍囍囍囍囍囍 =]" 濕濕濕濕濕濕濕哂哂哂哂哂哂哂arrrr 〞 .v."
薯條x1000000000" 好食ar 〞〞
整左 3 個ban ban .v." {如下..}
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]() 今日1點就出左門口 .w." be cuz 牙ma 話要買防毒 .v." 好煩 { 煩x1000000000 } 〞〞 + { 悶 x1000000000 } 跟住n!ng 就打黎,,, 有個g00d ideA =]]" 約佢出黎行街〞 Y0!* 自從升中之後,,,就好小見到n!ng .w." 估吾到佢靚左咁多-w-" 同你講一句丫 =]]" 你塊面好白 .w." 吾怪得咁多仔鍾意你 +v+" 4點約左你出黎,,,葵涌廣場 aNd 新都會plzza .w." 我地來回左2次 -vv-!* 行完又行,,,好鬼悶ar!!* 行到 5點幾,,, 收工 +v+" 閃得 =]]" 今日行街既戰利品 :: { mario菇菇 } 送比敏的 .w." 敏話可愛就0k laaa〞 3日後的敏 .w." HaPPy b!ThDaY 〞
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |