好早起左身,,,仍然未郁過一樣hw... xdd"

今日又要學琴,,,遇左比miss鬧 .w."   仆 l a 今次 .__."

朝早約左c!ndy姐出黎 .w."  c0py功課 xdd"  冇惡意 -w-"

去麗城McDonald ,,, 坐左成粒鍾 .w."  好累... 重未做哂hw...

因為中d!ct 食蛋蛋 +w+"  人生第一次 -0-"  要抄5次段落ar!!!*

系McDonald買左2個大薯條 =]]"  夠食laaaa〞〞  飽死laaa〞〞

買緊第2個薯條果陣,,,,重好地地...0h sh!t .v." 

c!ndy姐倒瀉水ar -33-" 玩野咩.... 攪到我地2張 NR(4) 都濕哂 .w."

妖,,,牙ma成日崔我番h0me...冇哂自由 -33-"  玩野ar?!!!

番到h0me都6點lu .w."  做埋功課就可以d!nner =]]"

重有2日生日既{敏} .w."  囍囍囍囍囍囍 =]"

濕濕濕濕濕濕濕哂哂哂哂哂哂哂arrrr 〞  .v."

薯條x1000000000"   好食ar 〞〞

整左 3 個ban ban .v."  {如下..}

  

    



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

今日1點就出左門口 .w."  be cuz 牙ma 話要買防毒 .v."

好煩  { 煩x1000000000 } 〞〞 + { 悶 x1000000000 }

跟住n!ng 就打黎,,, 有個g00d ideA =]]"  約佢出黎行街〞 Y0!*

自從升中之後,,,就好小見到n!ng .w."  估吾到佢靚左咁多-w-"

同你講一句丫 =]]"  你塊面好白 .w."  吾怪得咁多仔鍾意你 +v+"

4點約左你出黎,,,葵涌廣場 aNd 新都會plzza .w."  我地來回左2次 -vv-!*

行完又行,,,好鬼悶ar!!* 行到 5點幾,,, 收工 +v+" 閃得 =]]"

今日行街既戰利品 :: { mario菇菇 }  送比敏的 .w."  敏話可愛就0k laaa〞

3日後的敏 .w."  HaPPy b!ThDaY 〞



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]