hotcha既歌好聽ar >v<"  SuPP0rT 佢地 =]]"

日日放學都食雪糕,,,真系有小小厭 〞 .w."

今日系家長日,,,miss ki 話冇b00k 定既家長吾好黎,,,

好彩我吾洗姐 -w-" 我覺得考30果個同學仔好無奈l0r...

be cuz 30-40名先要見下家長 .w."

其實都0k岩既,,, 廢是去到傾吾成 -w-"

放學果陣,,,見到miss ki 同暉暉個牙ma傾緊計,,,好認真咁w0r...

佢牙ma化妝化到鬼5馬6,,,好濃妝 .w." 見班主任姐...

可能系同miss ki 鬧化妝化妝得濃 =x=" 系咪呢 ... xpp"

暉暉同佢牙ma都10分似樣w0r,,,我同牙ma就吾同 -口-" 吾太似l0r...

今日番到h0me,,,{諮}先話比我聽我本maths薄留左系我sch00l 櫃桶 -口-"

玩野ar 〞 咁遲先講,,,攪到冇薄做 >x<" 又比miss w0ng 鬧la...

{遙遙}今日放學又同我講"菇菇",,,佢咁鍾意〞叫xxx畫多隻比你擺系身度丫 xPP"

{敏}重有4日就 B!rTh DaY laaa!!!* 公囍 =]]" 

系咪真系要舊菇ar?!  我已經日日上網搵邊度有得買mario 隻菇ga喇 .w."

自己整ga〞今日{遙}同我都影左e個{ST0P} 〞〞



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

今日放學又撞到miss ki -0-"  0h n0 la...

比佢見到我食糖 >x<" 死la〞上次比佢見到我食雪糕,,,

今次又食糖 ,,, 重話小心"爛牙齒" -ww-"  講得好文雅 =]]"

{文}同{遙}放學同我一齊搭39A .w."  見到有個男仔落車果陣,,

佢好想落,,但系又落吾到,,因為又大風,,架bus又震 =w="

好攪笑 xPP" 佢副眼鏡歪左 -0-" 條tie又整左去後面,,,

佢超狼狽l0r... aT thE LasT ... 佢終於成功落到車 -ww-" 公囍 =]"

其實到左我要落既站 -vv-" 不過見佢落得咁辛苦,,, 我等下個站先落 >x<"

下個站 : 綠楊 +w+"  要行番過去後面綠楊坊 +﹏+" 有排行 .w."

{文}同{遙}話陪我落車 -vv-" 不過e個又吾系佢地既目的地....

好似好被迫 .w." 不過佢地肯w0r ... -w-"  冇所謂la..

行到我要去既地方,,, 我問佢地點行番去 =w="  佢地話吾知 >x<"

都吾知點算 -ww-"  aT thE LasT... {遙}重快過我番到h0me ... 勁 ar 〞

{文}識搭302番去,,, 算醒 la =]]" 

之後買左3支peN .w."  閃peN〞 .v."  銀 - 藍 - 綠 〞 sUpEr 靚 =]"

 



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]