今日既英文集誦比賽,,,

經過我地既演出,,,

贏左laaaa....〞

0k la,,,不過真係吾太開心,,,

有冇攪錯TwT" 3D做得咁好都比3E搶贏左-口-"

係咪特登ga...死la佢,,, 咩評分標準牙``

真係o哂lor... 著得勁型仔喎 -vv-"

算laaaaa....

放學落左車之後-口-" 好q驚..

有個男仔啤住我,,,狂啤-口-"

好無奈lor...又好似跟住我,,,

攪到要跑番屋企-0-" 頂佢牙``

相機好似壞左-口-" 死la... 同吾同牙ma講好呢...



 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

妖,,,今日好黑仔...TwT"

坐穿巴差吾多冇位-口-"

被迫坐個肥婆格尼,,,,

撞到我果個女仔聽住牙,,, TvT"

你仆街la!! 撞到我又吾講s0rry...

想串牙?!! 攪到我成身咖啡,,,又要洗衫.. -w-"

收皮la你,,,成個袋車埋黎,,,鬼都痛la!!

鬼咁大力,,,差d想鬧Q你,, 咁撚煩,,,食c la...

加埋個成身香水味既女人,,,頂吾順...

透吾到氣,, -w-" 想迫死我牙?!!

好小爆粗既我,, 忍吾住要發洩...

唉,,,暉仔成為班花係理所當然既事xPP"

MISS KI 都讚佢靚爆都冇野好講,,, 少量噁心 -vv-!*

今日放學都要練C C C... 無奈 -口-"

隻腳好累 -口-" d動作誇到乜咁...

佢自己變態就好la...吾好拖人落水.. TwT"

  ← 柒圖 =w="



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]