|
今日既英文集誦比賽,,, 經過我地既演出,,, 贏左laaaa....〞 0k la,,,不過真係吾太開心,,, 有冇攪錯TwT" 3D做得咁好都比3E搶贏左-口-" 係咪特登ga...死la佢,,, 咩評分標準牙`` 真係o哂lor... 著得勁型仔喎 -vv-" 算laaaaa.... 放學落左車之後-口-" 好q驚.. 有個男仔啤住我,,,狂啤-口-" 好無奈lor...又好似跟住我,,, 攪到要跑番屋企-0-" 頂佢牙`` 相機好似壞左-口-" 死la... 同吾同牙ma講好呢... [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]() 妖,,,今日好黑仔...TwT" 坐穿巴差吾多冇位-口-" 被迫坐個肥婆格尼,,,, 撞到我果個女仔聽住牙,,, TvT" 你仆街la!! 撞到我又吾講s0rry... 想串牙?!! 攪到我成身咖啡,,,又要洗衫.. -w-" 收皮la你,,,成個袋車埋黎,,,鬼都痛la!! 鬼咁大力,,,差d想鬧Q你,, 咁撚煩,,,食c la... 加埋個成身香水味既女人,,,頂吾順... 透吾到氣,, -w-" 想迫死我牙?!! 好小爆粗既我,, 忍吾住要發洩... 唉,,,暉仔成為班花係理所當然既事xPP" MISS KI 都讚佢靚爆都冇野好講,,, 少量噁心 -vv-!* 今日放學都要練C C C... 無奈 -口-" 隻腳好累 -口-" d動作誇到乜咁... 佢自己變態就好la...吾好拖人落水.. TwT"
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |