|
|
2010 年 5 月 27 日 星期四
2010-05-27 06:15 PM ♥
今日上pe堂勁㊣.
`我果Wing言叫LWY
點解你又要叫LWY呀?
之前叫你細欣係俾面你:)
*但係你对我D fd咁好.
*我而家唔會好似之前咁叫你細欣.
而家我唔會俾面你囉!!
我會響您全朵.梁穎欣.
之前都有類似既事喇'
`仲以为你會改囉!點知係運吉的!!
`你有今日係唔關我地事,係你自己攞黎架.唔怨得邊個.
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|