|
|
2010 年 5 月 20 日 星期四
2010-05-20 09:07 PM ♥
♥520♥
`放學同Ching去citwallk食kfc.嘻嘻)
+食完去廁所果陣我問Ching:廁所有冇閉路?
*跟住我地笑都傻左.
`之後去到吉之島見到B-duck就諗起某某人.之後又笑一餐/
"跟住Ching就去左勁多次廁所囉!笑死我.."
嘻.之後又去返citwallk.又見到B-duck.好彩我地今次冇笑者..
`大約5點9就閃人.哈哈.今日真係好開心'
`各位寶唄們520happy)
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|