|
哈...今日訓到10點幾先起身-V-''
跟住就立即開電腦玩mSn啦..."
-V-''我ON左BEE就ON啦,,,xD
跟住同佢地傾到12點就返左學啦,,,
返到學校就同BEE,寶去食野''
食完之後就入左校啦...=]
入左校就去左搵瑩,,,因為佢又吹水''
星期一睇下佢有冇再吹水先,,,
如果再吹水佢就知死...!
到左數學堂個陣,,,可以玩''=V=
d人係到玩game..我地就係到玩電腦,,,聽歌''
但呢堂無上次個堂咁好玩,,,! 聽日應該都可以
咁樣玩,,,哈哈'!
放學,,就陪BEE去買紀念冊啦...
好無聊咁行黎行去-____________-''
行到7十一見到d唔知邊間中學既男仔''
佢地唔知係咪話我地樣衰,,,佢地個樣仲樣衰啦''
照下個樣先好話人樣衰啦!!!!''佢地變態架
{講唔出口,,,,,,太變態的關係}
跟住6點返左屋企,,,''哈,,食完飯先知原來今日係
老豆既生日wo,,,生日快樂=] xD
|