=3=今日9點幾起左身!.!跟住開左電腦玩mSn~
跟住玩到12點就去左返學啦-V-...'''跟住返到去見唔到
佢地=.=''原來佢地去左7十一買野飲,,跟住就入校啦!=]
跟住午會完上課室上堂....今日好正=]上完中文堂就小息
跟住上數學堂又再小息,,,,跟住上英文堂就放學=V=,,,
上中文堂個陣派左畢業相比我地....係咁比同學簽名!.3.
但影得好樣衰lo,,,,比我影仲好啦-3-,,我影得仲令過佢影個d!
kaka跟住放左學個陣諗住去陳善美屋企玩既...但係個陣佢走左
所以我同BEE,寶,奶油,詩昕去左屯市同(智)樂個到
行街街啦=],,,,行到5幾點去左m記食野...
跟住係個到有個呀叔係咁望住奶油個屎忽...xD
仲聽到佢地講十幾號出左個game,,,3級架!一百幾$ja....
笑死...跟住又係到討論隔離個條友係男定女.,.
原來係女仔=]仲以為係男仔tim....跟住6點就返左屋企=]
|