歡迎黎到``||||盈乂[|▋b£°之BloG
ying_b
暱稱: [email protected]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hK大日子-3-''
7月2日
返學日
返學第2日
英加甩訓低(Englis...
文章分類
全部 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 2
今日人氣: 2
累積人氣: 160
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 7 日  星期六   晴天


搞笑Day 分類: 未分類

今日7點30分起身...跟住好快咁整好哂D野

跟住7點11出左門口,,,行到返學校就見到BEE

佢地係到做功課,,,等BEE做完之後我地就入左學校啦''

早會一直係到恰眼訓,,,中文堂都有恰-V-,,,因為實在太眼訓了''

數學堂個陣,,,個吳主任借左堂-_____-得返10分鐘''

然後我地就玩啤牌啦-V-'' 善美同寶第1次玩個陣,,,反應好慢=V=

所以佢地輸左!.......xD 落左堂個陣,,,林自勤比人撞左去黃翠瑩個到''

跟住摸到瑩個波,,,跟住小息個陣,,我地係咁同人講啦''

跟住佢就打寶-V-,,,,到左英文堂就整BEE-33-好彩我無事姐''xD

放左學之後就同BEE,晴去左食野啦...!食完就返左屋企=____=''

返到屋企就玩左一陣電腦就去左BEE屋企接佢啦- -'',,,點知...

我去到個陣,,,晴打比BEE叫我地2點30分要去到小萍留樓下等!''

個陣係2點20分架啦''....小萍又話要3點走=]行得個幾個字,,,咁咪

話下次先去LO-_______-''超無奈Lo,,,!跟住就係BEE屋企玩左陣啦''

跟住瑩佢地就黎左BEE屋企,,,之後我地去左葉嘉敏屋企到玩....瑩係到

煮野食-V- 煮到好鬼咸LO!......跟住個個叫呀B既人就黎左葉嘉敏屋企,,

我同BEE係咁串個個人-V-,,,跟住瑩,BEE同埋欣係到玩佢=]

第1次瑩就飲左D水,,,跟住整係佢個到,,,'

第2次就拎杯水,跟住就整係佢個到-V-''

整完之後'話,,,,e...天花板流水丫!

笑到我想死-V-,,,,,仲比左杯唔係水既野佢飲......佢真係飲wo- -"

跟住佢係到吹頭啦,,佢地又整多次-V-'' 笑爆嘴...! 走個陣,,,我地收埋佢

架單車係垃圾筒後面個到,,,-____________- 然後就返左屋企啦!!!!






訪客留言 (返回 ying_b 的日誌)


*呀BEE 於 2007-07-07 11:19 PM 發表:
金日超搞笑 !*
我想日日都係咁開心喔-V- xd !
好喇 ,,,BI*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-V-係bor!,,,笑死人!
Posted at 2007-07-07 11:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*呀BEE 於 2007-07-07 11:18 PM 發表:
HI*又開左個-3- ''
呢個我覺得冇個BLOG咁靚-___-'
加油打呢個啦你 -V-
我都會留cm的 -w-
你仲打吾打BLOG架 ?!'
我都係中意BLOG多D-﹏- 但係如果多人打呢個
我都可能會用呢個既-__-
打住咁多先-V- ,,,晚安 !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-哈哈,,我都覺得呢個整到好樣衰-V-聽日先慢慢整..."
=]唔知丫,,,應該打掛-V-,,, xD
Posted at 2007-07-07 11:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]