尋晚成2點幾3點先訓..訓到今朝8點左右..見有d口乾就起身飲埋訓果陣飲剩既菊花茶,,
到左十二點..吳生叫我起身沖涼..沖完涼入到房,,又見有d叫乾wo~
米問吳生仲有冇菊花茶剩底囉!!
佢話(你尋晚果合都未飲晒又開呀?)
我呆左望住佢..(吓?我今朝已經飲晒啦!)
佢回答(你今朝飲果合係好似上個星期你飲剩架!")
我頂~回想一下..合菊花茶真係...栗栗地..
我就問(你仲咩唔叫停我呀?我成合飲晒落肚囉!!)
佢>>>>>(太眼訓..冇計-_-;,,,死唔去既..肚痾ja~)
仆佢個街~必有d甘既人架?
甘之後就諗住搭車過去搵2佬食野啦~
眼見冇的士~就選擇步行~反正好耐未試過行下~做下運動~
行行下之制~個肚搞搞下甘痛,,
又冇次所.甘岩吳生又好似唔識死甘再次打黎
(喂..你好可憐啊~孤身上路...最衰都係我啦..唔記得部車泊左係公司..)
我即刻忘了肚子痛.並大聲的在街上大罵
我發你個溫~你知就好啦~
你知唔知我依家個痛搞搞下甘痛呀?你識唔識個死字點寫呀
#$%^&*()+_)(*&^%
經過一番罵戰之後..佢細聲地問到(甘點算呀?)
點算?可以點算呀?忍痛行埋個半條路佢囉~!@!!
幾經辛苦行到去2佬屋企樓下~
等埋佢落黎就比佢車左去金暉食野~
兩人坐底~一人叫一個飯~
講講下~又講左去i pop touch~?
what the fuck!!
係我放棄之制又燃點返我既購買欲~
最終我都係決定左聽日先買=_=;...
睇完i pop touch就比2佬車左返家.
自己睇左抱抱俏佳人~
林峰~你真係好掂啊!好殺食呀!!正!!
|