MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

高處往往很美'我卻不敢往下看
                           難道真的掉下去的一剎那'才會克服害怕?
ying_misieng
暱稱: 2瑩'
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我心情真的很差:<
今日我第一次請全家食...
飲左一盒擺到臭的菊花...
輸左成千蚊麻雀呀~
佢已經...忘記左我啦...
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 78
今日人氣: 3
累積人氣: 1736
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 10 日  星期四   晴天


飲左一盒擺到臭的菊花茶~"~ 開心 分類: 未分類

尋晚成2點幾3點先訓..訓到今朝8點左右..見有d口乾就起身飲埋訓果陣飲剩既菊花茶,,

到左十二點..吳生叫我起身沖涼..沖完涼入到房,,又見有d叫乾wo~

米問吳生仲有冇菊花茶剩底囉!!

佢話(你尋晚果合都未飲晒又開呀?)

我呆左望住佢..(吓?我今朝已經飲晒啦!)

佢回答(你今朝飲果合係好似上個星期你飲剩架!")

我頂~回想一下..合菊花茶真係...栗栗地..

我就問(你仲咩唔叫停我呀?我成合飲晒落肚囉!!)

佢>>>>>(太眼訓..冇計-_-;,,,死唔去既..肚痾ja~)

仆佢個街~必有d甘既人架?

甘之後就諗住搭車過去搵2佬食野啦~

眼見冇的士~就選擇步行~反正好耐未試過行下~做下運動~

行行下之制~個肚搞搞下甘痛,,

又冇次所.甘岩吳生又好似唔識死甘再次打黎

(喂..你好可憐啊~孤身上路...最衰都係我啦..唔記得部車泊左係公司..)

我即刻忘了肚子痛.並大聲的在街上大罵

我發你個溫~你知就好啦~

你知唔知我依家個痛搞搞下甘痛呀?你識唔識個死字點寫呀

#$%^&*()+_)(*&^%

經過一番罵戰之後..佢細聲地問到(甘點算呀?)

點算?可以點算呀?忍痛行埋個半條路佢囉~!@!!

幾經辛苦行到去2佬屋企樓下~

等埋佢落黎就比佢車左去金暉食野~

兩人坐底~一人叫一個飯~

講講下~又講左去i pop touch~?

what the fuck!!

係我放棄之制又燃點返我既購買欲~

最終我都係決定左聽日先買=_=;...

睇完i pop touch就比2佬車左返家.

自己睇左抱抱俏佳人~

林峰~你真係好掂啊!好殺食呀!!正!!