18/6 今日9點幾起身,, 無無聊聊咁坐係度,, 之後開左電腦黎玩陣,, 同某人傾左一陣,, 發覺佢好唔据我,, 之後落左去食野'=] 食完野之後去左我丫婆屋企,, 由於佢屋企部電腦壞左,, 所以無得玩,,勁鬼悶=] 之後同某某傾左陣電話,, 之後勁攰,, 一訓訓左三個鍾, 起左身發覺屋企得返我一個人,, 佢地全部落哂街,, 之後食完飯就走人啦,, 無啦,,今日ge野係咁多