今日好開心呀^O^,,,
朝早就要唱詩,,之後等頒完獎之後我就同婷、茵、基佬、黎X(唔識打X__X)朗、恆去搵霍老師,,
因為我地係放花炮既,,
之後老師幫我地解開左支花炮既安全制,,
老師話解開左之後一咁就會爆開,,
開左之後個衝力會好大,,向上會飛到三尺高,,
聽左之後好驚..姓黎果個仲指黎指去,,嚇死我呀~
之後我就快放果陣,,一路聽個打鼓聲,,一路聽人倒數,,(倒數開始)
愈聽愈緊張>__<愈聽愈驚X__X
到一果陣,,我地放左,,原來唔痛嫁,,仲好次激^^好想試多次,,
我放完之後個制凹左=.=姓黎果個都係,,不過茵同婷都冇凹,,
不過放得好順利^__^好開心呀~~~
之後我同婷走左,,周圍八下@w@
之後我同婷去左會lunch^o^
佢請~嘻嘻(奸笑中)呵呵~
我地去左食kfc*_*~
番學校之後,,我同婷去左反D攤位遊戲,,換左個中獎,,冇幾耐,,就走左,,
我行緊番屋企果陣撞倒皓軒,,(撞既意思係遇見,,唔係撞落去)
之後就一路傾一路走,,本來想搵黎朗小妹陪我,,但係佢要陪恆~唉~
思又唔知去左邊,,扔低我一個,,好衰嫁~講下姐,,,
因為我一直同婷一齊,,所以思搵我都未必同你一齊,,
之後番到屋企,,媽唔係屋企,,跟住我打電話比佢,,
佢話出去做D野,,遲小小番,,仲問我星期六洗唔洗番,,
呢個問題,,我唔知點答,,家冊裡面話要,,通告又話唔洗,,
都係問番人…
唔知做唔做功課好呢,,不過好累,,聽日先啦~
|