ying~~日誌
我的日誌~~~~~有好多廢話…唔好介意…
yingying96
暱稱: 阿ying/阿嫣/阿翼
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-04-16
2008-04-05
2008-03-22
2008-03-15
2008-03-13
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Candice-彤彤的日誌
Kitty日誌
呀儀的日誌
思的日誌
珊的日誌
婷的日誌
嫣的日誌
儀的日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 50
今日人氣: 1
累積人氣: 659
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天


2008-02-20 分類: 未分類

哭中

原來我真係咁唔起眼...

班裡面我係咁唔起眼嫁...

嗚...



2008 年 2 月 18 日  星期一   晴天


2008-02-18 分類: 未分類

今日星期一,,

好無奈囉,,

今日上最尾果兩堂果陣,,

調位,,

我非常非常無奈,,

無話可說,,

完全地o嘴,,

我同恆恆坐,,

本來斜邊係周仲文,,

而家調左智誠,,

原本我冇乜所謂,,

雖然我都唔係好想周仲文坐我附近,,

但係我都冇講,,

之後,,

我睇倒周仲文好不滿個樣,,

仲冇禮貌地用手指指住我,,

話唔想同我坐,,

我真係太無奈,,

o曬囉,,

我都未講佢邊有資格講?

即使個嘴生晌佢度,,

但係佢唔諗下之前點對我,,

而家竟敢咁講,,

我好o嘴囉,,

如果上次調位我同佢坐,,

佢一直對我好或者唔理我甚至對我極冷淡,,

我都唔會同佢咁大因怨,,

如果開頭唔係佢對我衰先,,

我就唔會對佢衰番,,

所以,,

都係佢對我衰所引至我鬧番佢,,

唔話番佢我對唔住自已,,

了解我既都知人對我衰,,我就對番佢衰

人地對我好,,我就對番佢好,,

我人品都唔錯啦(真心話),,

係同佢相處有困難姐,,

算,,結束呢個話題,,

今日思生日^__^

思:生日快樂呀~

到廿九號你都要同我講番丫^__^

呵呵~

 



2008 年 2 月 17 日  星期日   晴天


2008-02-17 分類: 未分類

今日係我既農曆生日,

好開心耶~~~

媽咪話會買個蛋糕比我,

happy中,,,

有幾個網友同我講生日快樂,

我好開心丫^__^



2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天


2008-02-16 分類: 未分類

今日係星期六,,,

勁悶囉,,除左D功課之外就冇做其他野,,,

有D無奈,,功課有D唔明,,,

諗住打電話問人,,結果我哥用鬼曬D電,,,

電話冇電,,,問網友,,,但係都係唔識或者冇反應,,,

我對於呢個好無奈囉,,所以唔識果D唯有遲D做,,,

我哥今日勁衰囉,,係咁點我做野,,,

又話我唔做既話就刪我部電腦主機既總制,,,

威脅我,,勁衰囉,,真係有D唔信佢係我呀哥,,,

呢個人對我黎講太陌生,,,

冇野好做,,睇睇電視,,冇野好睇,,

反下電腦,,冇野好反,,睇下有咩人同我傾傾計,,

結果冇,,廢事煩住人,,就做左樣我好耐冇做過既野,,

睇書,,但係真係好悶,,睇睇下又搞下部電腦,,

睇下有咩反,,,

又無奈又悶既一日,,,

 



2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天


2008-02-15 分類: 未分類

今日係十五號,,,

我換左個螢幕,,,

如果唔係,,唔洗指意我發表倒日誌,,,

今日晌學校大部份時間都唔開心,,,

比個周仲文恰,,,

以我既性格緊係鬧番佢,,,

以我身邊朋友既性格,,,

緊係幫我鬧埋佢=.=

一場小小既嘴戰,,,

小息後一打鐘就停左,,,

當然仍然係我地女仔佔優勢,,,

我咁口齒玲利←自已讚自已=.=

真係好期待星期一,,,

終於有得調位,,,

等左幾耐!終於等倒>.<

唯一唔捨得就係Samantha,,,

佢而家坐我後面,,,

唔知調位會唔會調到我地分開好遠,,,

婷婷~分開左既話,我會掛住你嫁~

講左咁耐都係上午(咁多廢話既!?)

下午,,,我去左甲詩,,,

之後完左,,,我同思、婷、一齊行,,,

婷話要買個狗仔筆袋,,,

我同思陪佢,,,

買左之後,,,佢走左,,,

淨番我同思行,,,

之後我地去左始創中心,,,

買左小小野,,,very happy~呵呵

同思一齊永遠都咁開心>.<~

之後番屋企,,,個死人螢幕又開唔鬼倒,,,

實在忍唔住,唯有換左佢啦~呵呵~

而家終於開倒,,,雖然麻煩D,,,

之後就反(玩)電腦,,,同人msn,,,

就咁過,,,都幾開心!呵呵~