| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 2 月 20 日 星期三  |
| 2008-02-20 |
分類: 未分類 |
哭中
原來我真係咁唔起眼...
班裡面我係咁唔起眼嫁...
嗚...
|
2008 年 2 月 18 日 星期一  |
| 2008-02-18 |
分類: 未分類 |
今日星期一,,
好無奈囉,,
今日上最尾果兩堂果陣,,
調位,,
我非常非常無奈,,
無話可說,,
完全地o嘴,,
我同恆恆坐,,
本來斜邊係周仲文,,
而家調左智誠,,
原本我冇乜所謂,,
雖然我都唔係好想周仲文坐我附近,,
但係我都冇講,,
之後,,
我睇倒周仲文好不滿個樣,,
仲冇禮貌地用手指指住我,,
話唔想同我坐,,
我真係太無奈,,
o曬囉,,
我都未講佢邊有資格講?
即使個嘴生晌佢度,,
但係佢唔諗下之前點對我,,
而家竟敢咁講,,
我好o嘴囉,,
如果上次調位我同佢坐,,
佢一直對我好或者唔理我甚至對我極冷淡,,
我都唔會同佢咁大因怨,,
如果開頭唔係佢對我衰先,,
我就唔會對佢衰番,,
所以,,
都係佢對我衰所引至我鬧番佢,,
唔話番佢我對唔住自已,,
了解我既都知人對我衰,,我就對番佢衰
人地對我好,,我就對番佢好,,
我人品都唔錯啦(真心話),,
係同佢相處有困難姐,,
算,,結束呢個話題,,
今日思生日^__^
思:生日快樂呀~
到廿九號你都要同我講番丫^__^
呵呵~
|
2008 年 2 月 17 日 星期日  |
| 2008-02-17 |
分類: 未分類 |
今日係我既農曆生日,
好開心耶~~~
媽咪話會買個蛋糕比我,
happy中,,,
有幾個網友同我講生日快樂,
我好開心丫^__^ |
2008 年 2 月 16 日 星期六  |
| 2008-02-16 |
分類: 未分類 |
今日係星期六,,,
勁悶囉,,除左D功課之外就冇做其他野,,,
有D無奈,,功課有D唔明,,,
諗住打電話問人,,結果我哥用鬼曬D電,,,
電話冇電,,,問網友,,,但係都係唔識或者冇反應,,,
我對於呢個好無奈囉,,所以唔識果D唯有遲D做,,,
我哥今日勁衰囉,,係咁點我做野,,,
又話我唔做既話就刪我部電腦主機既總制,,,
威脅我,,勁衰囉,,真係有D唔信佢係我呀哥,,,
呢個人對我黎講太陌生,,,
冇野好做,,睇睇電視,,冇野好睇,,
反下電腦,,冇野好反,,睇下有咩人同我傾傾計,,
結果冇,,廢事煩住人,,就做左樣我好耐冇做過既野,,
睇書,,但係真係好悶,,睇睇下又搞下部電腦,,
睇下有咩反,,,
又無奈又悶既一日,,,
|
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 2008-02-15 |
分類: 未分類 |
今日係十五號,,,
我換左個螢幕,,,
如果唔係,,唔洗指意我發表倒日誌,,,
今日晌學校大部份時間都唔開心,,,
比個周仲文恰,,,
以我既性格緊係鬧番佢,,,
以我身邊朋友既性格,,,
緊係幫我鬧埋佢=.=
一場小小既嘴戰,,,
小息後一打鐘就停左,,,
當然仍然係我地女仔佔優勢,,,
我咁口齒玲利←自已讚自已=.=
真係好期待星期一,,,
終於有得調位,,,
等左幾耐!終於等倒>.<
唯一唔捨得就係Samantha,,,
佢而家坐我後面,,,
唔知調位會唔會調到我地分開好遠,,,
婷婷~分開左既話,我會掛住你嫁~
講左咁耐都係上午(咁多廢話既!?)
下午,,,我去左甲詩,,,
之後完左,,,我同思、婷、一齊行,,,
婷話要買個狗仔筆袋,,,
我同思陪佢,,,
買左之後,,,佢走左,,,
淨番我同思行,,,
之後我地去左始創中心,,,
買左小小野,,,very happy~呵呵
同思一齊永遠都咁開心>.<~
之後番屋企,,,個死人螢幕又開唔鬼倒,,,
實在忍唔住,唯有換左佢啦~呵呵~
而家終於開倒,,,雖然麻煩D,,,
之後就反(玩)電腦,,,同人msn,,,
就咁過,,,都幾開心!呵呵~ |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 12 | »
|