2007-02-01
今日係我第一次寫 blog!!如果寫 唔好,請指教!!
今日,係學校入邊e然見到 Chu Sir!!
佢e然 都係唔記得左還返d野我,所以呢我e然都係咁~佢既!
win Win 又黎同我食 Chocolate Bar!!yummy yummy!!^-^
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |