昨天是校慶!!
超正~12點就放學~~
之後,做咗樣.....對唔住媽媽既事.........
唱K!
Sorry~媽媽~
唔好打我呀!
==========================================
今日,去咗老圍and新圍考察~
好熱呀!
條運動褲「痴」住隻腳!!
那種Feel好噁........