對唔住住住住住呀~~~~
太久冇寫啦~~
因為早幾排要考試..
前幾日又要派卷...
所以,掛住 Correation,
forget 了寫及上網.......
D成績真係費事提呀!
差到嘔!!!
中文:30/50
Eng:84.5/100
Maths:32/40
Geog:29/40
I.S:26/40
中史:22.5/30
世史:未派
係未好差呢?