今日,張sir說:「有誰人未有職位??」
咁我未有職位,咪舉手囉~
點知.......成班人都好似死咗咁,冇人舉手??
正當我想放低手時......
「咁請11號既江映月同學Crystal幫我地擔任通告長~」張sir說。
救命呀!
放學時,某D人重要特登叫我做通告長!
唔制呀!!!!!!!!!!!