今日勁熱呀..
天文台話今日係最熱既一日
但我今日都去左打波
完全係冇mood +唔想打lor~
但聽日會凍呀......
著多件衫呀^^
星期6再去打多次波..
好悶呀
冇左你既日子
我唔明點解你要同我講分手
我以為我可以完全既擁有你..
但我果日先發覺我係錯既.......
我自己問自己我咩都冇做錯
我記得你講過...你唔鐘意人死纏難打....你會同唔識既人成日串佢..我終於feel到啦
我都想你記得我同你講過既諾言...
就係我個人幾假都好..我既諾言永遠都唔會變唔會冇(只愛你一個)
我想知分手既真正理由...
我知你會嬲我之前話有女仔鐘意我...但我都係想比你知我諗咩
而家我最擔心既係姨媽的病.....佢快d好番啦