今日我諗過你同我講過既野...
你話我個人好假......我其實都知你知我既野真係好少..成日都唔知我諗我咩
但我其實咩都冇諗....只係諗點先可以令你開心
可能係你對我太好啦....我會有小小唔慣
但現在你開始串我....我會覺得很不開心.......是因為我之前不夠認識你了
如果可以給我多一次機會....我一定會改好多的,但e句野我唔夠勇氣講..所以只好在這講吧
唔知你可唔可以比多次機會我呢??
一個人唔開心果陣係咪會聽到咩都唔識笑
甚至唔識比反應呢??
同你分開後我就係咁 ,為什麼呢??
話就話已經忘記你..但我會將你放係第一位
最後都希望你可以比次機會我..
|