明天係一 year 既第一日 ...
今日去左食野 .. 個個 brotherS 話我濺格 ..
我無話回距地 la .. 距地仲係到話我 ..
Uncle 話明天叫我們同距 see 電影 ..
係講大話 .. 係掛 .. 但係我明天同朋友去圖書館 ..
我係想去圖書館多d 嫁 .. 又唔洗洗甘多 money ..
今日唔係甘好 ..
hope 明天好 d la .....