今日晨甘早起來 ... 要學琴啊 ...........
^^ 今日Miss Lee 叫我回校啊 .. 好 happy ...
唔洗係屋企 .. see 到個個 bb ..
6:00 仙回家 .. 太好 ..
Miss Lee 仲差唔多去到我屋企 ..
今日個得幾好 .. 唔知明天會點 ..