yinyi619
暱稱: Yin
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (225)
~ARASHI♥嵐~ (10)
未分類 (215)
網站連結
airport
apple
chicken
fong
shiny&wing
sisi
ting
tissue
yanyan
大佬bb
老公pak
花花
家欣
家敏
細姑姐
黃文施
爺爺connie
 

 

 

2008 年 5 月 16 日  星期五   晴天


溜冰~~

原本諗住琴日打...但係由於我o個陣一邊睇d好搞笑ge野....一邊同中姑姐傾msn...又一邊睇台灣行的行程~

分身乏術之下...就今日先打~~

呀~打之前...俾大家睇一樣野~~係之前係欣欣個blog見到的~~

5個女仔用$10000去台灣玩左27日的故事~~呢個就係我口中的好搞笑ge野~

好好笑的~~http://hk.myblog.yahoo.com/yykeri/index?l=f&id=5

琴日同airport..大佬bb..fongfong去左溜冰~~

去mega box~都幾麻煩...但係聽講o個度都幾靚...

於是就去o個度啦~~

$40...4個鐘~~^^

但係根本溜唔到4個鐘~~我地溜左2個鐘...已經凍疆左~~

之後去溜冰~如果想玩耐d....一定要拎件褸去~~

但係我諗應該都冇咩機會溜哂4個鐘~我溜左2個鐘~~d腳指已經冇哂知覺~~@@"

我d平衡感應該唔係好好~~雖然我只跌低一次...而fong都2次...ap仲3次~~

計跌低次數....大家應該以為我好勁~~    [以初學者黎講~~  (好似有d自大~)]

只不過.....我冇跌得咁多次...只係因為我失重心o個陣....會即刻捉住隔離o個 個~

仲攬住佢轉一圈~~(我唔想ga~~只係有d野唔係我控制到的~)....迫佢等我搵到重心...平衡返~哈哈

所以話....我ge冰姿係4個人入面最樣衰的~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ap : 我冇睇錯掛...你係個blog笑我???我跌一次...你3次喎~仲好意思話 :

[哈哈哈哈哈.. 在此笑下婆婆先... XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD !

哈哈 ! 婆婆仲勁過我架 ! 跌既次數應該有我既兩倍啦掛 ! 哈哈哈 !! 我溜得快過你呀 ! 哈哈哈 !

要小心的.. 唔好跌到的骨呀 !~ XDD ! 老人家要小心的 !~ XDDDD ! ]

認清事實好喎~~我1次...你3次呀(點都強調..)

雖然我ge[英姿]係你地4個入面...係最樣衰o個 個~~(我認~)

但係我          低  一  次!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

其中一個我就黎跌低ge樣..俾大佬bb影低左~~>"<

我遲d問下佢可唔可以send俾我...再放上黎啦~~

話說~fongfong琴日講我先記得....原來之前lollipop黎拍六樓後座2 o個陣...

就係去mega box拍....冰上曲棍球的~~佢唔講我都醒唔起~

睇花絮...笑死我~~跌得好慘~~但係佢地同我地一樣~~玩得好開心...跌完之後仲high...

但係佢地好似唔係好識溜~~點解好以有模有樣咁~~莫非係因為係地係男仔???

但係....我地琴日見到一個男仔d姿勢仲樣衰過我地~~(我好衰!!)

 
刊登時間︰2008-05-16 04:37 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


最新文章
2011-05-04
2010-08-16
2010-07-27
2010-06-05
2010-05-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 225
留言總數: 320
今日人氣: 0
累積人氣: 18195
站內搜尋