今日去馬振玉考中史~~
做唔哂again~~算...反正一早就自動放棄!!
就算有時間我都未必真係諗到野寫~~但係呀wing佢地都好有信心~~

今日既重點係....我係樓梯 [線] 親~~今次真係sir左落去....
嘩!!!媽媽咪呀!!!好痛呀~~~
我只係一邊開遮..一邊行姐...咁都 [線] 親??!!
我o個陣只係隻腳滑一滑....我就坐左係地下(應該話係樓梯ge第2級)啦~~~
仲一路sir左4-5級落去...個腦一片空白(望住自己前進)....之後就坐係樓梯度呆了~~
綺婷同凌遠遠黎扶我o個陣...我仲起唔到身~~好痛呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我o個陣d眼淚差d標出黎...(真係好痛...下身郁唔到)...但係又好想笑....(覺得自己好笨蛋!!!)
so...我就 " 啊~哼哼哼哼....啊~呵呵呵呵..."
zoe一行過黎就問我....你究竟係喊定笑ga??
呵呵...我又想喊又想笑~~
之後佢同我遮一把遮....佢係咁捉住我隻手....驚死一放手我又跌低~~
唉~~(苦笑呀!!!)
依ga仲好痛....腫左~~好彩冇[登]親尾龍骨~~
但係仲係好唔舒服~~5555555555555555555555

睇完呢d令人哭笑不得ge野~~
係時候睇d無聊野~~(why??)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
lollipop~hk內地行~~
邱王子....楊奇煜..訓係張床...
andy哥(總監) : 你們倆是一樣的pose
楊奇煜 : 所以....(懶洋洋~)
邱王子 : 哈哈...被嗆~
andy哥 : 嗆我??!!
.
.(andy哥 + 楊奇煜耍百痴的過程~)
.
邱王子 : 哈哈...他真的嚇到了~