呀爸琴日返大陸...話拎$$俾呀爺~但係...又同d fd去左捉魚...= ="
捉左1條....偷偷拎左返黎...o0o !
琴晚就放左佢係浴缸~~呀爸話佢係野生的~係條河度捉~
呀爸仲話佢搭巴士返o個陣~條走左出黎~咁岩巴士轉彎~
條魚就溜左去6-7個位ge距離~哈哈哈笑死我啦!仲成車人望住佢捉魚~哈哈!!! X'D
一個鐘入面~~佢已經跳出黎跳左2次~~好驚~~
佢琴晚ge色澤仲好深色~~但係今日就淺左好多~~瀕死的魚!!
但係今日~~佢又跳左出黎~~攤係地下~
你唔痛ga咩~唔想咁快死就同我好好地係浴缸訓覺!!!!!!!!!!(氣!)
o my god~依ga呀爸呀媽唔係度呀!!魚呀~你唔好玩啦~~plz(哀求~)
我雞手鴨腳捉佢番入去~~天呀!!(我見到佢個身瘀左~~抵死!!)
好滑~~有d[淋].....但係我唔鍾意呢d feel~好噁心呀!!!
佢逃避我o個陣~~幾乎[ 滑 ]遍成個浴室地下~~eeeeeeeeeeee~~~~~~~
我用水沖完個地下~~依ga隻腳仲好唔舒服~好似仲有好多黏液!!e...仲好臭!!
真係好噁心~~綠色O個舊~唔使問都知係佢D屎~EEEEEEEEEEEEEEEE


