| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 23 日 星期日  |
|
2008-03-23 |
那個.....我真係冇用!!!
我唔係一個識得安慰人地ge人.....
(但係...人家自認是很好的聆聽者~~~) 細細聲.....
唔好咁嬲啦~~會有更多白頭髮的喔~
[ 愛多數是自私的...但不應成為包袱吧!!! ]
(不明不白的一句~~==")

今日又做數~同老公,,潘
老公早走...唔好意思啦~你趕住走仲俾人拉住唔放~~(係呀~話你呀潘潘!!)
之後...我地2個自己做...一開始仲掛住諗老公d野~~係度發夢......=="
我地一邊做數....一邊傾計.....=="
佢做我o個本....我做佢o個本~==" (點解要咁做??)
潘講起佢呀爸好勁.....可以直接吐舊香口膠落垃圾桶~~(真的???)
跟住我地2個就開始吐香口膠啦~~亂噴~~
拎個新地個杯係做目標~~
結果.....冇次中lor~
仲噴落張檯...潘仲噴落張[登]~
哈哈哈~~笑死~
又玩d所謂ge魔術~~=="

connie : 人家唔問你啦~~真的~~
對不起嘛~~希望你唔好估到係咩~~咁就有驚喜了~~
|
|
|
« | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | ... | 225 | »
|
|