雖然話琴日都有打日記.....
但係...我打打下....就飄走了~~^^"...所以....只打了一半
當自己諗起要打日記時....卻又好想訓覺~~~so...^^"...琴日的日記只打了一半....
好啦~~~今日補番....
話說我琴日補完account之後...同connie衝去$10 plaza (因為之後要補june...趕時間)
原本諗住買朱古力...聽日派俾人...但係,一去到就馬上忘了目的...(加上...o個度d朱古力似乎唔多適合派俾人....)
結果....一直揀自己想食的...=="仲有..一直徘徊係即沖飲品o個度.....
connie一開始唔陪我揀.....於是我係咁問佢邊隻好....搞到佢好唔耐煩~緊住就陪我揀~^^"
買左芝士腸...一盒moomin餅...(之前送左盒俾老公仔....但係自己都未試過)
仲有一盒個樣好精美既即沖野飲......[今日飲左...好難飲既類似奶茶的東西.....淡到不行....但係我只係放左好少水....==")
我已經有過俾個靚盒騙了2次的經驗~=="但係..我諗我下次一定又繼續徘徊係o個度....^^"
補習時....一直食野~~芝士腸都食哂lu (一共7條)
補完之後...又被欣欣拉去$10 plaza了~~佢都買左d???(忘了...)
佢請我飲波子氣水.....果然...第一啖已經好多氣.....結果...一罐200ml不到的波子氣水....我由元朗飲到樂湖...=="
欣欣仲打算錄起我的打嗝聲....=="
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
琴日的模范棒棒堂.....播lollipop棒棒堂1.26小巨蛋演唱會的特輯.....用pps睇......結果窒窒窒到不行.....
5mins內睇得1mins都唔知有冇.....(因為窒一次都會停係一個畫面停好耐~~)
睇左6mins後.....放棄了~(氣!!!)天呀~我等呢集得左好耐呀!!!
又要等到唔知幾時先有得download~>"<
(原本諗住今日5:00睇重播....結果..又是窒窒窒窒窒窒..............
)
只係發洩下!!!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
之前新年買了花.....文竹是之前就有的~~~
成個窗台~~
$88....睇唔睇到佢對眼同埋口??
$98的藩花~