| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 9 日 星期六  |
|
2008-02-09 |
琴晚返到黎啦~~~
驚覺假期過得好快~~咁快就得番4日~~仲有3日要去補習or補課~~
原本諗住呢個假可以好好地做account同maths~~
點知..............
今年返大陸返得o個3日~~唔知好彩定唔好彩~~
琴晚執行李o個陣有d唔捨得~
但係返到黎就好開心~~
因為大陸好似凍dd~
呢幾日要惡補account...maths~
今日要做哂d功課!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 225 | »
|
|