[[唉~好無奈呀!!無啦啦俾雪wing迫左去跑4x400m!!]]
一開始佢話俾我知o個陣...我都好唔想去跑ga~
400m喎~點跑呀?!想我暈低咩?!(都唔明d人點會去跑千五米ga??)
(成日坐係度摺野~=.=)
無所事事咁lo~~諗左好耐...都係唔想去!!
最後召集o個陣~~我直覺話俾我知:雪wing會上黎搵我...因為佢之前話一陣搵我~
結果...過左一陣...老公..茵..花花佢地都走左~剩低我一個睇袋...=="
我<瞥見>雪wing係下面望黎望去咁...搞到我好驚...即刻係度扮訓覺~(其實都有d想訓ga)
點知都係俾佢見到...=="...^^"~~既然見到~咁唔跑都唔得啦!!
加上...會扣社分呢~~唔好啦掛!!唔想累左勤社!!
第二棒o個 個好勁~佢追到第四位~真係好勁呀~(佩服+ing)
我第三棒...到我跑o個陣就...=="一開始好快是沒有錯啦~~200米之後...=="""""""""""""
就愈黎愈慢啦~隻腳好似唔受控制咁!!飄下飄下咁~
再100米後~已經係死死下咁半行半跑咁跑返終點交棒!!
雖然冇俾人過...但係都追唔到人咁lo~>"<(不過都係第二棒勁姐!!佢拉開左)
我跑完之後...就黎暈低咁!!第二棒o個 個人問我:你冇野呀ma~你面青口唇白喎!!=="(我知...我就黎死ga啦ma!!)
緊住都係多得雪wing喳!!佢好勁呀~追到第3名!!(佩服佩服+ing)
一定要講既係....我未交棒前...我同我前面o個 個起碼有200米咁遠ga!!
聽日仲要跑4x100m...都唔知頂唔頂得順!!不過..我會努力ga!!
勤社...加油!!!