yinyi619
暱稱: Yin
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (225)
~ARASHI♥嵐~ (10)
未分類 (215)
網站連結
airport
apple
chicken
fong
shiny&wing
sisi
ting
tissue
yanyan
大佬bb
老公pak
花花
家欣
家敏
細姑姐
黃文施
爺爺connie
 

 

 

2006 年 9 月 21 日  星期四   晴天


Sport Day

[[唉~好無奈呀!!無啦啦俾雪wing迫左去跑4x400m!!]]

一開始佢話俾我知o個陣...我都好唔想去跑ga~

400m喎~點跑呀?!想我暈低咩?!(都唔明d人點會去跑千五米ga??)

(成日坐係度摺野~=.=)

無所事事咁lo~~諗左好耐...都係唔想去!!

最後召集o個陣~~我直覺話俾我知:雪wing會上黎搵我...因為佢之前話一陣搵我~

結果...過左一陣...老公..茵..花花佢地都走左~剩低我一個睇袋...=="

<瞥見>雪wing係下面望黎望去咁...搞到我好驚...即刻係度扮訓覺~(其實都有d想訓ga)

點知都係俾佢見到...=="...^^"~~既然見到~咁唔跑都唔得啦!!

加上...會扣社分呢~~唔好啦掛!!唔想累左勤社!!

第二棒o個 個好勁~佢追到第四位~真係好勁呀~(佩服+ing)

我第三棒...到我跑o個陣就...=="一開始好快是沒有錯啦~~200米之後...=="""""""""""""

就愈黎愈慢啦~隻腳好似唔受控制咁!!飄下飄下咁~

再100米後~已經係死死下咁半行半跑咁跑返終點交棒!!

雖然冇俾人過...但係都追唔到人咁lo~>"<(不過都係第二棒勁姐!!佢拉開左)

我跑完之後...就黎暈低咁!!第二棒o個 個人問我:你冇野呀ma~你面青口唇白喎!!=="(我知...我就黎死ga啦ma!!)

緊住都係多得雪wing喳!!佢好勁呀~追到第3名!!(佩服佩服+ing)

一定要講既係....我未交棒前...我同我前面o個 個起碼有200米咁遠ga!!

聽日仲要跑4x100m...都唔知頂唔頂得順!!不過..我會努力ga!!

勤社...加油!!!

 
刊登時間︰2006-09-21 08:40 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


最新文章
2011-05-04
2010-08-16
2010-07-27
2010-06-05
2010-05-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 225
留言總數: 320
今日人氣: 15
累積人氣: 18210
站內搜尋